Andra loppisfynd en söndag som denna.


Bordet är fullt med dagens fynd allt detta plus en stege och en pall för 250kr.
Vart? Hamsta Loppis! 

Jag stickar inte man har vänner som gör det;)

Design Per Bjelving för Sweden Jonas heter den. Väldans retro och bra att ha...

En tysk skönhet,,,,

Under kopp och fat syns denna stämpeln.

En annan fin troligast tys kruka eller nått åt det hållet....

Stämpeln under krukan.

Vas? Glas? Fin är den med sin uddda fot,,,

Gillar udda knepiga saker jag.

Det ligger inte bara en sticka i den asken....


Retro örngott och en lampskärm som kan få nytt liv.

En mexikans fågel till min samling nu har jag elva stycken fåglar med samma tema och två grodor.

Bland alla elefanter så hittade jag denna med en stämpel så den fick följa med hem.

Den kan stå med alla rådjur och ugglor tänkte jag. Den har lite av deras still.

Måttband, sytråd, nålar, kritor, resårband m.m mycket fann jag idag som är bra att ha när man vill pyssla.

Populära inlägg