Det firas.,,

Igår gjorde min son klart affären med lägenheten. Nu är den hans och det är nedräkning för inflyttning! Känns så skönt! Jag firade med en stavgångspromis med brinnande vader som verkligen är stel av träningsvärk.


Efter vägen gick jag på ett toalettlock... någon måste ha haft brådis! Hahaha min sjuka humor.
Väl hemma igen så kurade magen och sambon serverade en god lunch att avnjuta. 
Morgonen har sannerligen varit lite körig med vattenbyten i alla kar och marsvina fick också rent lagom till helg:) 
Nu blir det kaffe och en eller flera kanelbullar och härlig bokläsning i soffan några timmar. Skönt ska det bli... jag jobbar på lugnet och vad gäller mitt öra som tjuter kan jag bara säga " fy fan" nu räcker det. Ljudet ligger nu mera på konstant. Måtte jag kunna botas annars blir jag knäckt totalt.

Populära inlägg