Orsil loppis levererade!


Att gå in på ett loppis och plocka påsar full med prylar för femtio kronor är guld värt och jädra roligt och givande.
Denna är SÅLD



Såhär ser jag mig själv en nyckel till ett eget hus<3.





En riktig retroväska! Till salu 80kr!



Äntligen har jag hittat en syl! Teakhandtagen med mässing är helt underbara!

Taxen är märkt SÖD- 81 jättebra gjord!
Påminner om smörtaxarna de klassiska:) Den är så bra gjord just vid öronen för de viker lite utåt nertill.

En stor fin valnöt med ekorre som lock. Aldrig sett denna tidigare.







En fin bambi till samlingen!



Jag gav inte 80kr kan jag säga... hehe!

Tyvärr tom kartong men kanske jag hittar innehållet en annan gång.

Snyggt tyg en hemsydd kasse till en vävram. 





Bland mönster till väven låg ett recept. Sånt är lite kul.















Populära inlägg