Tjoho vilka kap!


Mor och far hälsade på i morse jag fick en slant av mor<3 tacksam för det. 
Bestämde mig för att äta en lunch för 59kr på Ikea då
min fikadejt Jessica fick rycka ut på jobb idag.

J har köpt en hantverksbok av mig då köpte jag mig ett tidningsställ i mässing till min drinkvagn på Myrorna.

Ett nytt stafli med bra kvalité för ynka 35kr lämnar inte jag på ett loppis!!!!



Tamaris är mitt favorit skomärke och idag stod ett par nya sandaler i min st på Myrorna och ropade köp mig snart sommar och snart fattigdom! 





Har kostar 600kr.... Skorna är använda typ en eller tnå gånger. 

Lyckades hitta ett par jeans på 70% rabatt på Kapphal.
179kr för ett par nya jeans är super!! Tackar min
mor för dem. Jag sliter byxorn nu när jag är stor igen tyvärr.

Kul med brodyret nertill på ett ben.



Populära inlägg