Livet rinner ur mina ränder...


Jag är fet och osexig som fan just nu. Inget peppar mig och mitt liv rinner ut ur mig gör varje dag som går. 
Det rinner ut igenom mina ränder...

En person har dragit ner mig helt och sabbat allt jag byggde upp! En destruktiv person som anser mig vända allt till det negativa som kommer ut hans mun.
Men vet ni vad! Det är personens egna självkänsla som har brister och som tynger ner och slänger skiten på mig! Klart som fan att vederbörande slänger dyngan på mig som han själv byggt upp!
Jag önskar bara att jag hade hunnit vända innan det skedde för personen förtjänar verkligen inte mig.
Jag har djup ånger att jag var honom godtrogen och trodde bättre om honom trots hans brister. Men så jävla fel jag hade.
Och nu står jag här ensam och snart barskrapad och troligen skuldsatt pågrund av en mans feghet och en mans dåliga självkänsla. 
Nu när jag är lämnad sökte han hjälp med samtal osv nu?! 
Nu när jag är lämnad ordnade han ölkväll med kollegor! När vi bodde ihop bjöd han inte hem en ända person själv.
Livet är skört med sjukdomar och relationer ekonomi och jobb... men inte fan behöver en dålig självkänsla hos en man strypa och sätta någon annan ” mig” i det sämsta läget i livet. 
Är jag inte värd mer? Va jag aldrig värd mer under femton år?!
Den frågan får jag leva med i resten av mitt liv och den frågan har dödat min känsla för samliv och möte med nya människor.

Jag åt en tårta för att jag ska vända på steken och magra igen. Inga fler bakverk och kakor och godis på ett tag! Mandlar och popcorn samt mörkchoklad går det bli och massor av vatten.

Populära inlägg