Cyklade till Stornäset och hem!

Jag cyklade till Stornäset på Alnö idag och hem. Tyvärr så var det massa snö kvar och även om jag hade andra skor med blev valet att inte gå ut.
Dessutom stod exets bil på parkeringen då blev det lätt att vända skutan hemmåt lika fort.
Vette fan om han kommer dragsndes på någon brud.
Han har visat nu dessa månader att han inte kan umgås med mig och vara trevlig. Jag skiter i honom fan!


Mängder av folk välde ut på Storäset med snöskor.




Men jag var mallig att jag tog mig över bron och fram med cykeln ända ut.

Jag plockade pant efter väg och pantade på Ica Alnö.


13kr ut till Stornäset och dessutom hittade jag 8kr på vägen hem.





Nejlikorna kostade endast 25kr buketten. De bleb gratos för mig eftersom jag hittade massor av pant!






Populära inlägg