Berikande dag...


Cykelkorg från Biltema 69kr  Ett låsnoch vips jag har plats för pant osv!


Låste fast den så den inte får fötter.

Cyklade vidare runt Ljustadalen hem och fick ihop 16kr i pant på en knapp mil.

Blomsterlandet säljer tomatplant och örter för 19.90kr st. Jag passde på med pengar jag fick av min mor. 
Tomatplant citrontimjan och en rosmarin. Jag har satt om den i större krukar som synes.

En varm dusch och benen i högläge det är tungt att vara tung. 

Fisk är mums och speciellt till strips
med en skvätt vinäger.

Färsk basilka är en höjdare banne mig. 

Ekoligisk och nyplanterad.

Snart nog att örterna på i växthuset på dagtid i alla fall.
Taklökarna trivs redan.

Några som trivs är fåglarna när de kan hämta bomaterial på mitt träningsrep som ligger på balkongen men det är ok. De får dom:) Roligt att kunna bidraga.

En kaffe på ballis:)

Tyckte jag hörde dem tydligt:) Tittar ner från sjunde våningen och där sitter de på lampan:)







Populära inlägg