Börda en jävla börda!


Det är äckligt tungt att gråta varje jävla dag. Att känna sig kränkt och helt värdelös. Obetydelsefull och bara ett besvär för folket. 
Kostar samhället pengar och plockar pant. Riggar i hemmet och vem vet snart tar någon jävel allt!

Ensam är inte alltid stark jag har varit ensam i över femton år. Jag hade bara inte orken att inse det tidigare.
Nu när jag är helt ensam ser jag att det är sanningen jag är utnyttjad, utnyttjad var jag på kommunen på jobbet utnyttjad var jag som sambo. Uttnyttjad var jag som kk i de relationerna. 
När min bästa vän dog var det människor som skulle styra med en hjärnhand och påstå att JAG var en dålig mor. För mig är de människorna idioter!

Min dröm om min stuga vid skogen eller en liten sjö är så långt borta att det inte finns mening i orden ens.

Mitt liv har aldrig varit så tungt som nu jag har alltid trott det tidigare men nej den tyngden kom nu 2018.
Vilket jävla år vilket jävla helvete.
Vilka idiotmänniskor det finns vilka drönare av soldater som drar runt... 

Hur var och när !? Börjar det som är gott?
Vad är syftet? Vem mer ska jag hjälpa?

Populära inlägg