Yogapass nr tre....

Bröstkullar...
Planen är att köra två pass yoga per dag.
20-30 minuter en gång på morgonen och en på kvällen. 

Planen med min nysydda väska var tydligen uttänkt fast jag inte visste om det själv. Det blir ingen tvättkasse det blir min yogakasse:) Den är som tänkt och jag är väldigt nöjd med den.

Att stärka ryggen vid " bryggan" använder jag pilatesbollen till.
Det är skönt att öppna alla kanaler.
Jag är inte tjejen som lyssnar på ett band.
Jag är tjejen som lär in mig olika steg och rörelser. Jag lyssnar på serien Twin Peaks i bakgrunden. Älskar musiken och det udda upplägget.
Jag är inte redo för en gruppyoga, blir bara stressad av dem. Har testat två gånger på Österåsen. Jag känner min kropp väl och lyssnar på min förmåga. Eller jag försöker jobba på den biten mer och mer att lyssna på kroppen.

Populära inlägg