Shoppingdag!


Nyheter på Lagerhaus och jag gillart! Jag suger på att sticka och virka så jag får köpa. 39kr Härlig grönfärg.

Den större lådan blev ett givet köp idag på Ikea. 29kr rea. Perfekt smyckesförvaring.

En liten palm från Granngården som hade rea på grönväxter idag 51kr och jag hoppas den ska bli en jättepalmmi framtiden. Flodhästen blev nöjd tror jag. 
Ikea säljer samma lika palm för 79kr.

Ampel från Lagerhaus a 25kr st. Finns i svart ljus orange och denna härliga gula.
Ikea har rea på pärlhyacinter och krokus tio kr krukan.

Hemtex har rea på massa fint. Sista paret tofflor i birsta. 50kr har kostat 189kr. Min sambo blev förtjust i dem och ser ut att ha lagt beslag på dem. Han kan posera som en lady!! Hahaha tok!

Andy Warhol Ikea "avbilda" 39kr metern just nu annars 69kr/m. Passar på och köpte mig 1,5 meter passar att klä möbler med.

Populära inlägg