Var sak på sin plats...


Började dagen med motion upp till matningen kikade på spår i snön. 

Vovve eller Lodjurshona., 

Passar på att andas svetten lackar..,

Påvägen hem stannade jag till i birsta och unnade mig denna snyggingen mot en bonuscheck på Hemtex la bara25kr emellan. Ett kap för en snygg matta.

Bar mattan och dessa två böcker som jag köpte på Åhléns rea.., resten av färden hem. Å så vin i ryggsäcken gick in på bolaget också för jag är bjuden på middag hos Malin ikväll.

Men nu köttsoppa för att värma en nerkyld kropp.

Å så kaffe och bulla ovan på de..:) 
Marmorplattan kommer från Lagerhaus. Nyhet där..59kr för den gröna finns svart i större modell grå i ännu större modell.

Som ett gift par...

Apelsiner är gott och ger en kick!

Jag kom på att jag sällan tar en bild från min vänstra profil. Men det är för att jag är högerhänt.
Vet inte hur han tänkte Bagely idag.. men vidga sina vyer kan vara nyttigt, eller hur
?! Bara jag hittar igen honom innan jag ska sova. Han är min ju min tiss-kudde:)

Populära inlägg