Vet inte vad jag vill idag!


Mina ben är tung som klossar jag saknar min sommarform. Jag vill känna mig fri och lycklig vilket jag inte vet ett skit om hur det känns. 

Jag är nog den där som blommar men alltid är lite vissen samtidigt. Åtmindstånde känner jag mig så. Melankolisk är väl ordet.

Någon annan som nog känner lika är Smila. Hon är gosig fin och luktar alltid gott av friskt hö. 
Men hon har sina arga sidor, hon jagar lillan jämt och biter allt specillt tår.
Hon känns olycklig men ända nöjd med sin tillvaro. Jag försöker ge mina svin det bästa. Men ibland räcker inte det bästa.

Vi lägger båda huvudet på sned och iaktar vår omgivning i väntan på att något nytt jobbigt ska beslutas eller tas om hand.

Vi är båda duktiga linslusar med hett humör. Vi plirar med ögat och ler inte alltid det syns att något smärtar oss i livet.

Populära inlägg