Å så iväg igen....


Härlig måne idag:)

Mixar hej vilt... men drar på jeans ovanpå för det är kallt i stan.

Vad händer idag? Sist blev jag vansinnigt arg när jag träffade Å. Jag kände orättvisa och jag kände mig överkörd. 
Min handläggare på F-kassan skrev långa  rader till mig sent igår kväll om att vi måste lägga i en broms. Hon är orolig för mig.. . mina papper från psykologen kan skrämma vem som helst. Att ett normalt liv kan bli så fel efter att ha mist jobbet och allt är hälsans fel. Min bästa vän dog ifrån mig och sonen drog till egen lya med min nyfunna vän katten. 
Sambon gör karriär och jag känner mig överflödig otillräcklig och ensam. 
Jag har gjort mig ensam för att jag inte orkar. Jag har gjort mig ensam för att livet tär så hårt när det jobbas i uppförsbacke.

Men jag försöker.. slänger på mig röda läppar och drar i smilgroparna.

Ränder på knubbiga muskelösa spiror.. de ser svarvade ut.

Nya busstider...nya ruter för bussen. Förändringar och jag vill ha kontroll.

Populära inlägg