Rivstart kl 06.00!


Vaknar tidigt av att Charlie låter konstigt i buren igen och sambon rörde i tekoppen.
Tobias reste till Västerås i morse på jobbärende och jag kunde inte somna om efter att ha lyssnat på Charlie Cox's andning. Nu är han klen igen.. stackars lilla gubben min. Han är så känslig. Även de andra två är lite snuviga. Men jag kan inte göra mer än vad jag gör. 
Rätt kost, motion, värme, färskt hö och kärlek med omvårdnad. Kunde minsta på gröten men den älskar den. Hu jobbigt är det när djuren är sjuka. Jag blir olycklig.

Hur som helst jag gav mig ut på en intervallträning i snöyra och jag vill lova att det inte var lätt att ta sig fram i 10-13cm snö. Det var oplogat hela vägen. Men det tog säkert lite extra. Det var inte lönt att sattsa på tid eller något åt det hållet för det gick inte fort. Svårt underlag...

Appen Runkeeper är bra för det visar att jag är aktiv även om jag inte känner mig aktiv alla gånger. 

Populära inlägg