Vädret idag!

Taggit ,bitigt och slaskigt rått....
Idag blir en vilodag för min kropp har så väldans ont i svanskotan igen. En gammal skada som gör sig till känna av den höga belastningen som jag gjort mil efter mil. Det gäller att lyssna på kroppen denna gången. Vila, det råder vila i alla fall för mina ben!
Till veckan kör min första ADHD utredning igång. Är lite spänd inför det måste jag säga. Jag och två utredare ensamma i ett rum två halvdagar på arbetsförmedlingen. Hur ska det gå till? 
Gråter jag, skrattar jag eller svär jag, det är frågan de. Blir intressant, jag är då duktig på att sätta mig i olika situationer som jag inte vet hur jag ska hantera men jag brukar på sikt klara av dem. Gäller att inte ge upp....
Men naturen är oftast vacker.....oavsett om den är taggig eller rund.
Önskar er en fin dag där ute....<3

Populära inlägg