Köket har fått lite ny förvandling idag...

Vi städade hela morgonen och sen kom paketet och gjorde en extra piff med den nya köksmattan.
Det blir bakpotatis till middag... jammi!
Vad tycks blev det bra med lite fränt mönster till mina indiska biostolar?

Pssst! De lever än blommorna mor;)










Bakpotatis är såå gott;) In i micron ca 15-20 minuter med små hackade hål i potatisarna så att vätskan kommer ut och det blir ånga i micron. På med micralocket och vips så är de färdiga.

(Tänk om jag slapp se micron bara, men vi har tyvärr ingen annanstans att ha den på.)


Det bästa med mattan är att den inte har fransar som nöts. Det sämsta är välla att allt syns om jag spiller på den. Men jag får vara snabb och städa bort evt. fläckar.


Härligt mönster och färger som passar i hela hemmat om jag vill byta plats på mattan. Perfekt!
Mattan kommer från Ellos a 699kr. Jag hade 40% rabatt så jag fyndade lite.

Populära inlägg