Besök från Zanzibar...

Min fina moster med sambo är i Sverige och hälsar på:) Jag och mor fick en Kaftan var och min son en cool keps. Min sambo fick en snygg tröja. Färg är kul:)
Vi smakade på passionsfrukt från Zanzibar och mor lärde mig virka med mattrasor. En fin dag:)
Utsiketn hos mor och far klagar man inte på... fartygen drar förbi ibland.

Jag Anita Shaffi


Tobias min sambo, min moster Anita och hennes sambo Shaffi. Anita och Shaffi bor i Zanizibar.


Testar sonens keps...lite kul att just bära ord som " Inga bekymmer" De har ju jag jämt menar jag.


Jag gillar min blåa blir perfekt att ha på Österåsen mellan bassängträning och rummet.


Passionsfrukt från Zanzibar...



Mor och jag i kaftaner.

Utsikten från mor och fars balkong idag.


Hit går det bra ska jag säga men en känsla säger att när jag kommer hem så blir det knas...

Populära inlägg