Jag är inte förvånad ett dugg....



Myndigheter... hur tänkte de här då... " Till exempel gå och åka med en arbetskamrat..."
Jag antar att de menar FIKA med en arbetskamrat. Eller så tänker de bara på JOBBET ta dig dit bäst fan du vill bara du tar dig dit, om det så är på andra sidan jordklotet. Men bilden då? Den känns inte gå eller åka någonstans.
Till råga på allt så förlorar jag ännu mer ekonomiskt jag får betala 92 kr mer än jag gör nu...
Jag säger bara suck!

//Jag får det sämre och sämre bara för att jag är sjukskriven, mer skatt och högra avgifter på allt. De som har jobb får det bättre mindre skatt och lägra avgifter över lag. Min fina lilla stuga och vovve ser ut att ligga långt bort i horisonten!//

Det är väl inte konstigt att jag är sönder stressad och orolig jämt!

Populära inlägg