Naturen väcker min nyfikenhet....

Naturen väcker min nyfikenhet...

Här ska jag plocka bär snart igen...


Naturen klagar inte när jag fotar...den tillåter mig att skapa min konst.

Alla springor är en öppning för ljusets kraft! Den ger mig kraft...och dig kraft!



Vackert så det gör ont...

När klimatkrisen tar till.....

Vi måsta vara rädd om vår natur....


Ibland är det guld som glimmar....

Naturens växtkraft

Ledningarna pryder ett utrymme som ett smycke...

Bäcken slingrar sig fram som ett sidenband....


Molnen vaggar varandra...

Träden stöttar varandra...

Himlen skapar en färgpalett....

Två vänner väntar på att tina fram till våren...

Tänk på att vi är alla olika alla är inte på samma våglängd, samma dimmetion, samma frekvens....
Något att ta med sig in i 2014!

Populära inlägg