Den där mixhögen igen..,



Jag blev lyrisk....var inne på Rusta en sväng och där hängde de, granarna i papper.
Jag köpte dem alla;) Har letat och inte hittat annat än jättedyra och jättestora på Tradera.
Men nu så har jag massor av dem;)
Två vita stjärnor och röda pompoms köpte jag också på mig men granarna tömde jag hyllan på,,,fniss.


Jamie Olivers stekpanna köpte min sambo idag på cervera. 28 cm Perfekt då slapp ju jag köpa den;)


Dalahästen för 29.90 på Rusta i glas fick också galoppera med hem.


I går kväll så pysslade jag ihop ett par tidningsgranar framför tven.



Granen i hallen blev bra men för mörk på kvällen så en rea belysning på ÖB 29.90 för 16 led var väl ett kap. De kör halva priset på all julbelysning just nu. Passa på vetja....kommer fler jular.
Tur att grenkontakten bakom karet hade ett tomt hål;)


Mina tidningsgranar får dekorera toalettdörren på insidan.  Då kan man ju läsa några rader ur en Sundsvall  tidning från julen 1970 som jag köpt på Hamsta loppis och nu klippt sönder. Men lugn jag har flera;)

Populära inlägg