Klippt mig, sprungit, ätit lunch och nu hårfärg...

Phu en hektisk morgon,  fast jag sov till 8.45 det var skönt.

Tog fram saxen och snyggade till håret inför nya året.

En mil gjordes med både power walk och springpartier. Blev en bra tid!

En god luch har avnjutits och massor av matförberedelser inför kvällen är avklarad.

Just nu sitter jag med två olika röda toner i håret och väntar på att bli fin:)

Billigt att klippa sitt långa hår själv börjar få till en bra teknik nu. För 500 kr kan jag shoppa annat kul för.


Pippispår,)


Skönvik, Timråkyrka , Lidel,  Köpmangatan i Timrå,  Österand,  Skönvik och hem,,,,det blev en mil idag;)




Mixad lunsch...så jag håller mig till 18 tiden ikväll.


Hårfärg överallt precis som det ska vara. jag är helt slut, sliten, trött mör och tom i knoppen hoppas att 2014 innebär nya positiva vibbar för mig.

Populära inlägg