Andra trevliga loppisköp idag!



Till framtidens julbak,)


Teburk tänkte ju jag då,,,;)


Lägger denna på soffbordet så kan jag plinga när jag vill ha massage eller kaffe eller mys;)


Till min samling som nu är komplett tror jag.


Älskar glas...älskar snaps och annat gott;)


Mina fynd...


Till bumlings samlingen av röda ljusstakar.


Ska bara kolla så jag inte målar över en dyrgrip...i annat fall blir detta en ny tavla snart med ram och allt klart.
Extra: Jag kan inte måla över denna då konstnären kommer från Sundsvall och han har målat den till sin syster. HÄR och HÄR På baksidan av tavlan finns ett personligt brev från Gösta till hans syster.

Vackra provtyger på möbeltyger som jag tänkte sy ihop och göra en lappkudde av.


Retro så det stänker....


Tjocka kraftiga tyger i lika storlek, det är klart att det kan bli något fint och bra av det. När jag känner mig sysugen så finns det jobb.

Populära inlägg