Hamsta loppis ruinerar mig....

Själv klart så gjorde vi oss en sväng till Hamsta loppis som vi alltid gör efter jul jag och min sambo.
Inte kom jag tomhänt där i från mån ni tro...men här kommer ett gäng bilder på allt som jag lämnade men vill ha....vissa saker suktar jag väldigt efter. Kan bli en vända efter nyår också, hm inte bra för ångest hjärnan detta.


Hamsta...loppiset ligger i den högra byggnaden.

Skogen var utan rådjur idag,,,såg bara några små fåglar.

Hamsta vandrarhem

Ja jag är svag för lådor,.,,

Charmig säck...

Tomten är så fin;)

Spargrisar finns två stycken....inget jag vill ha men de är mysiga.

Toksöta tavlor,,,men vart i hela friden skulle jag sätta dem?

Så söt, men jag använder inte dukar.




Hm ångrar att jag inte köpta dessa små gröna sköna glas....

20kr styck...nog snygg att sätta en lök i;)

Gillar när de hör ihop.....

Häftig tavla med Mona-lisa...400kr vill ha!!!!

Så söta...men vart ska jag ha allt;)

Glömde kolla priset på denna vågen , men vill ha!!!!

60kr,,,helt ok är som sugen på den också.


Tänker och tänker och tänker,,,,ska jag köpa honom? Hade han givit mig "fuckoff" fingret så hade jag köpt honom direkt.

EXTRA: Hm HÄR finns info om denna Vätten. En Åhléns vätte helt enkelt och inte den jag trodde vid första anblicken. Hamsta loppis tar 300kr för denna lite väl dyr eftersom det är en Åhléns vätte från 2007.  31 cm hög. Tror att jag släpper den.

Väldigt snygg magnolialampa.


Ge mig faten!!!!!!!



Populära inlägg