Tjuvar!

Fy fan vad less jag blir.....är det inte hundar som skäller så är det tvättstugetids stölder på våran tvättid!!! Vart fan tog respekten för folk vägen!
Om kläderna ska vara borta från torktumlaren 19:00 och torkskåp kl 19:00 så kan man väl för katten inte ta bort tvätten 19.25!!!!! Jag har fått nog!!!!
Vi får nästan alltid hänga våran tvätt upp i lägenheten, vi får alltid backa för idioter för att de ska få göra som de vill i ett hyreshus. Varför är det alltid den/de negativa skiten som får göra som de vill.....???? ( nu menar jag inte de som blivit akut sjuk eller senila.) 
Så jävla trött på folk!
Och grejen är ju den att när jag blir arg då blir jag jävligt arg tyvärr,,,,,,och det är inte alltid så trevligt vara sig för mig eller min familj om jag ska ge mig in i en rättvisetvist!


Ni ska veta att jag gnäller inte för att "jag mår dåligt i min fibro eller så" Jag gnäller till världen för att rätt ska vara rätt och det är ju så typiskt att det som är FEL ofta ska få vinna i längden. Jävla KRIG!!!!!!!

Populära inlägg