Produktiv med kameran! Jag får ALDRIG NOG!

Ta till vara på alla fina dagar nu, hösten är mörk och vintern är ju värst så ta och lapa in allt DU kan!!!!!!!!


Magiskt!

Känner du grandoften?

En mysig bänk med fågelskådar utsikt!




Fin utsikt från kyrkbacken....här har man gått fackeltåget med skolbarnen en hel del gånger!

Hm ja jag undrar om någon flyttar in till våren;) Jag ska ha koll banne mig;)

Gamla grindar....

Lampkupor...

Vackert kors, jag blir sugen att ringa kyrkan och höra mig för om jag får ta hand om korset! Rost är vackert...;)

Uggleholk som jag inte veta av tidigare men idag förstår ni så har jag hittat nya fågelskådar platser här hemma vid fast jag har bott här sååå länge så har jag missat detta!



Skönskyrka, här har jag varit på många skolavslutningar med min son.

En häftig bild tycker jag;)

Vad är fram och vad är bak?

Populära inlägg