Fin förmiddag med Harry på Norra Berget!

Väl skyltat vid parkeringen....

Fönster tittar idag;)


Harry lite skeptisk till min Kamera;) Men jag fick vara linslus jag med idag så det så;)

Inne på trevliga Gullgårdens café



Vi åt varma mackor med salami och brie;) kostar 75 kr och kaffet 25 kr rätt så dyrt tycker jag. Men det är inte så ofta jag unnar mig fika ute,) Och det är klart de ska gå runt till personal och disk, el och leveranser samt bra råvaror. 
Det måste kosta, det kommer mitt fik göra i framtiden också,,,he he he tror ni på den? Mitt fik! Å jag önskar så,)

Harry kan skriva lika snyggt och bra upp och ner som när han skriver på det vanliga viset!
Testa! Det är inte lätt!



Brobygget i full gång;)

En större hackspett gjorde sin röst hörd över hela Norra berget!



Populära inlägg