Shoppat loss igen..,plock och pyssel!


En cool evighetskalender 79kr från Lagerhaus. Jag vet att många designbutiker tar minst 299kr st för sina liknade kalendrar.

16 idag snart julafton.

Panduro hade rea på stora stjärnor i stål.
39.90kr st idag annars 129kr st.

De är korthållare eller smyckeshållare. 
Jag vet inte vad jag ska ha mina till än men det kommer jag nog på. En blir nog målad med bronsfärg.

Fina pyamsbyxor med volang:) De är då gulliga:) 

Änglar till kvällens pyssel också från Panduro. Höll på att svimma så dyrt det är med bokmärken nu för tiden. 26-28kr för en karta. Änglarna på leksaksbutiken var slut de hade samma priser där.

Från anansspapper går jag nu övervtill granar över jul. 29kr rullen på Lagerhaus 99kr för fyra rullar. Blir snyggt att klä en låda med detta papperet.

Populära inlägg