En fin juldag! -15 och jag har njutit!

Jag önskar eder alla en fröjdefull juldag!

Trots helvetessmärtan fibromyalgi.. tigerbalsam och alvedon trotsar jag kylan och njuter lite ändå. Så tänker jag.


Glasögonen åkte av rätt snabbt...

En och en annan fågel skådades dock ingen kattuggla idag heller.

Min mor har virkat finste sjalen till mig. Den är perfekt att andas igenom i kylan med förkylda luftrör och astma.

Kyrkan på toppen av knoppen...

Birsta vilar idag imorgon är det förmodligen värre än värst i djävulsdalen.

Besökte minneslunden idag och tänkte på alla på andra sidan.

Det är vackert på kyrkogårdar vintertid.

Bered en väg för herran...

Snöklädda träd och grindar, en sol som värmer.

Längs hela vägen upp till kyrkan brann ljuset.,,

Det blev 5,5 km i alla fall så nu ligger juleskum tomtarna illa till:)

Populära inlägg