Nu får jag inte köpa mer innan jul.. phu!


Kappahl hade 40% rabatt på valfri vara via sms och jag passade på.
Min pyjmas med långa ben är trött i grenen. Det fick helt enkelt bli ett par nya godingar och så satsar jag på en lång nattskjorta istället för en hel pyjamas.
Härligt att hitta rätt storlek innan julrean slår till tänkte jag.


Alltså titta så fin fem spänn,,,en mjuk pepparkaka i denna med florsocker på till jul blir görmysigt.

Min adventsljusstake saknar manchetter i mässing i dag hittade jag i alla fall tre.
Fyra saknas men jag lär nog finna det till slut på loppis.



De passade perfekt! Nu må jag jaga fyra stycken till.

Kosta Boda´s naturprodukt stjärnor i näver. Perfekt julpynt och en bit av naturen som kommer nära.12,50kr på Myrorna.


Jag har en röd och nu hittade jag en snyggt jadegrön tysk klcoak på Röda korset för 30 spänn.Ska ju inte köpa fler klockor men det var färgen som avgjorde mitt beslut här. Mycket snygg grönfärg.

Nu ska det bli slut på mina trötta påsar under ögonen efter viktnedgången. 
Köpte på mig ett kitt som piggar upp vem som helst i jul och nyår.
Borsten är en storsäljare på H&M och just nu är det rea på dem 99kr.
Maybeline har rea på sin mousse också 99kr samt Isa Dora nagellacket som nu kostar ynka 39.90kr.
Blushern ligger på 49.90kr H&M's egna och den är jättefin på kinderna.

Marimekko för en tia;) Röda korset. Som ny! Ett kap!

Jösse vad denna gjorde mig glad i själen. Trycket är fantastiskt tycker jag. Godisar och tomten i blått och ljus-snurrorna. Lovely!
Tio kroner på röda korset.
Röda korset har 50% rabatt på julsaker nu.

En tia för denna helt oanvända lilla märkta duken MAW står det i ett hörn. Jag vet inte vem det står för. Färgerna är klara och den är helt klart aldrig använd. Fin brödduk eller till kakfatet.
Eller fin till att sy en kudde av.

Inte gjorde jag så dåliga affärer idag va? 

Populära inlägg