Rullar på...

Jag satt i nästan två timmar med bedömningsenheten oj vad vi kom fram till mycket... vi var på samma nivå och hon och jag, tyckte lika. Jag hoppas nu få återgå till den personen som har hjälpt mig tidigare. Jag ska få kopior på journalhandlingarna, vill ha ett öga med i snacket.
Det bjöds på kafffe i väntrummet som vanligt.

Snappade upp några ord... något jag själv skulle lyckas med:) Allt för konsten.

Tog mig ett äpple och började gå hemmåt... men blev uppmött av sonen som ville umgås. Fast jag hann några kilometer iaf.

Jag bjöd på mat på Bite Line...

Vi gjorde birsta och kikade runt på julklappar. Som vi inte tänker köpa men lossas:) Hahaha

Denna tavlan på Gallerix är ju rätt frän:)

Nu är jag hemma för att ta in allt som sagt idag på mötet och mysa i soffan med ett marsvin eller tre. Har haft en fin dag med sonen. Vi säger inte så mycket till varandra vi förstår varandra ändå.

Populära inlägg