14 tusen bilder på Instagram...

Det gick snabbt.. i snitt 22-30 bilder om dagen. 

Har hon inget liv människan kanske ni tänker?! 
Nä jag har fan inte det... :
inget jobb
få vänner
ingen ork att umgås med vänner
7-8 diagnoser
kämpar med så mycket att min energi går på sparlåga.
Tycker inte att någonting är roligt längre.
Skrattar inte lika mycket som förr...
Är det världen eller är det bara bara jag?

Instagram är bra att använda för att minska mina bilder på datorn för om jag använder Canon lagrar jag allt. Jag kan använda filter och det går snabbt att både blogga och instagram-blogga.

Men vid 14 tusen bilder och över fem hundra följare är det bara några få som "gillar" per bild. ( behöver inte "gillas"men det är ändå konstigt, för jag gillar inte tillbaka till de som inte ger något själv tillslut. Fast än att jag vill men det blir en ond cirkel. 

Jag får skamliga förslag och ses som en Milf av unga killar. 
Ses som kanske en bitterfitta som har det mesta och ändå gnäller, av avundsjuka kvinnor. 

Det måste vara min styrka min vilja och min motivation som chockar och inte passar omgivningen.
Att klara av att vara nere på botten men ändå orkar kämpa och investera i mig själv. Det sticker i folks ögon mer än att de kan ha en förståelse eller inspireras. 

Jag riktar inte mina ord till någon eller några speciella personer/ följare. Det är bara en allmän öppen tanke som allt annat jag är öppen med.

Många människor gör saker baklänges. 
Tänker och funderar innan de trycker på knappen för att riktigt markera sitt val.

Vem tror hon att hon är? 
Oj hennes bilder igen..,?
Jag säger bara en sak stör det så slut följ mig. Så enkelt! 

Tar mig en funderare på att lägga av med instagram. Minska stresspåverkan osv.
Men som många andra.., jag ska fundera innan jag klickar bort mitt konto.:):)
Jag kan ju ångra mig....


Populära inlägg