Erikshjälpen var länge sedan jag besökte.

Men idag slog jag till...
Barnböckerna är ren kärlek till innehållet. Bilderna och berättelserna. Ni får se mer av dem sen.
Jag hatar elljusstakar men denna är lite annorlunda. Nästan dalamotiv känsla på den. Duvblå och är till för granbelysning. 
Eller glödlampor som ser ut som en ljuslåga.

Till samlingen "Buhler". 


NK Såssnipa.

Gustavsberg William Kåge tror jag att det är.

Till min nästa snöglob.

Det är inte en bambi och inte en kanin men den blir perfekt till min snöglob det lilla lammet för fem kronor.

Duken föll jag pladask för så fina bockar och kvalite på tyget. Blir julfint på köksbordet i år.

En stämpel under ljusstaken, kanske den säger något om vilken belysning jag må skaffa till den. 35kr är den värd tycker jag.  Mer och bättre bilder kommer på den.

Populära inlägg