Mysfaktorn växer..,


Snäckskalan plockade jag på klampenborg i helgen. Det är svårt att låta bli att ta in naturen i hemmet. Men jag ska försöka att inte släpa hem stora grenar och träd osv.

Pukberg korthållare kommer till nytta. Allt måste inte ha en ram för att få synas.

Plocka fram lite fina smycken till inredningen det ger mer personlighet och lyster. Du kommer bort från det stela.

Min pimpade korg blev filtförvaring i sovrummet. Jag älskar filtar och täcken. Såg två fina täcken på Erikshjälpen i Timrå som jag verkligen hade velat köpa men har inte plats.
Hade sparat en bild på dem men hittar inte igen den i mobilen tyvärr.
Plåtkruka som jag var på väg att skicka iväg räddades verkligen med bronsfärg.
Tänk att den blev så bra.. fint skimmer med rutorna som reflekterar.
Pricken över i var att finna fikusen på Lidel billigt.

Populära inlägg