Julpyntar med mossa och stjärnanis.

Jag har haft mig en kreativ stund vid köksbordet. Att jaga spindlar hör till som fått komma ut på balkongen.
Porslinsfilter är ju som roligt och dekorativt. Har man som jag många är det ju kul och hitta på något extra. 
Rolig " ge bort pryl i jul" det är mitt tips:) Fungerar lika bra som en julgrupp fast snyggare:)

Stjärnanis med sin goda doft. Ett måste i juletid. Stjärnor får vi aldrig förmycket av 
eller hur,)

Loppistomten har kommit fram. Den är antik och inget nytillverkat exemplar.


Alla mina loppisfynd kommer till nytta:) Den engelska plastkrukan blev jätte bra till gran och mossa.
Teak-svampen som är en nötknäppare väntar på en skål med nötter.

Amaryllisar i Cesar-vaser som väntar på att slå ut sin röda krona.
Det är fint att ha hyasiter i små glasbyttor något du kan fina på loppisar.

Populära inlägg