Byggt ut...


Uppe före tuppen...

Idag har jag påbörjat nästa del vid kojan nämligen vindskydd för öppen sovplats.

Allt kommer att tätas med mossa och gran.



Träden får inte ta skada.

Bundit staket som kommer att fyllas i med flätning av asp och rönn.

En stock på plats... drog den som en häst med remmar.

Det var verkligen en produktiv dag vid min koja må jag säga och solen värmde och gjorde det extra kul att motionera med kojbygge. Bättre än ett gym!

En otrolig vy från backen när jag lämnat skogen.

En kisse satt och jamade jag hoppas den har ett hem... det första jag tänker på när jag möter en katt ensam ute.
Alldeles för många hemlösa katter i världen.
Nu är jag hemma igen efter närmare fem timmar i skogen. Vart tar tiden vägen?! 
Men jag har lärt mig att jag måste lyssna på kroppen därför har jag en stopptid på max 4,5 timme i kojan.









Populära inlägg