Samtal kring inredning...


Tycker om mitt skåp. Grannen under mig kom på besök idag hon blev varm i själen av mitt hem. Trygg och välkommen kände hon sig. Vilket jag tar som något positivt i mitt röriga hem. ( Fast på ett personligt mysigt vis.)

Vi samtalade om retroprylar och minnen av prylar och vad de betyder för oss.
Vad vi vill att våra barn ska ta hand om efter oss osv.
Knepigt samtal men ändå som något rätt att samtala omkring.



Jag känner skuld för att jag köpt vin idag och en delikatess till ostbit och ett fikon... men alltså jag måste fan få LEVA trots att jag kryper på knäna ekonomiskt. ( inga skulder än och inga lån)

En fransk ost som föll mig i smaken som handsken på handen. Ett billigt ekologiskt vin med pantflaska.



Visst känner vi alla vemod ibland... jag kunde känna vedmod idag när grannen och jag snackade.
Saknar Lars massor han förtjänade att få leva lycklig och se sin son växa upp. Orättvisa liv!

Jag skrev idag på ett mindre fint vis en text i min bulletjournal: Du kan aldrig färdas lätt i livet som en fjäder...kan! 
Det är åter igen fredag vilket inte är min favorit dag men jag för det bästa av den som alla andra dagar.
Trevlig helg på er folket!







Populära inlägg