Min koja är min fristad!


Gav mig iväg upp i skogen med två ljushållare som jag hittat gratis. Återbruk är gott och bra!

Jag har invigt kaffepannan så jädra mysigt och kul.
Vilken bra affär!

Ett plan drar över skogen vid kojan.

Min nävertratt är perfekt att brygga kaffe med.

Kokade korv till lunch.

Korgen har jag fyndat gratis då en granne ställt ut den i trapphuset med en lapp ” gratis”. Super tänkte jag den är perfekt att bära mossa i när jag tätar kojan.

Ormbunkar som vissnat ner är bra isoleringsmaterial.

Den börjar bli tät nu kojan... det känns bra.





Jag hittade en gran som ramlat omkull full med friska grenar. Jag vill inte skada träden i skogen och gör mina val noga. Mossan plockas på olika platser för att deb ska kunna återhämta sig.

En skön stol att vila på.

Gult är vackert!








Populära inlägg