Terapi för själen som ska läka!


Kommer jag att bo kvar här?  Kommer 2018 leda mig in i något nytt kommer jag att tillåta fysisk närhet?!

Ikväll har jag promenerat med en man (jag aldrig sett tidigare bara chattat med lite) och hans vovve som han har delad vårdnad om. Vi är nästan grannar några hundra meter emellan våra hus. 
Jag trodde aldrig att jag skulle släppa garden och möta upp någon för ens vänskap igen. Men jag har insett att jag måste läka och glömma den skit jag haft bakom mig.
Att ge någon främmande person en kram när jag inte varit fysisk med någon på över åtta veckor kändes lite underligt men ändå som jag min rätta personlighet. 

Det jag kommer att ta med mig in i nya året 2018 är att vara vaken klarsynt huvudet på skaft och att jag alltid ska se till att jag kan vara mitt sanna jag ihop med människor och endast umgås med de som passar mig.
Jag vill få ut det bästa i livet hur fattig eller eländigt jag än kommer att ha det framöver.



Det gäller att blicka framåt andas och se sanningen i vitögat. Förlåta endast de som förtjänar det. Ge kärlek till dem som behöver och förtjänar det. 

Jag hittade en stjärna ikväll och fann en vän:)

Populära inlägg