Magasinet fynden idag!










Perfekt skick!

Älskar små pussel och äldre spel med naiva vackra bilder.

En vacker Kronjyden till salu 270kr. // Allt ovan ink denna bilden är från Erikshjälpen.



Dansk skönhet!

Lång randig linneduk!

Näsdukar med hög ålder!



Stor duk med hög kvalité.







Dekorplast i teakutförande.



Textilsladd och komplett och fungerande!







Udda och unikt!

Till teaksamlingen lampor!

Guld för en kreativ person som mig!

Nästa års julstake! 



Steninge krukor SÅLD

Uppsala Ekeby

Minsta morteln flyttade in idag.

Tredje kådan gillt:) Jag använder dem också! 

Vackraste örngottet!



Flera meter linneväv gult med franska liljan!

Till salu!



Vackra tjejen!

Har några år på nacken.

Min nya massör flyttade in idag!

Så nu blir det ordning.



Måttstock linjal och måttband fina fynd!



Nu är familjen komplett när jag fann mor med två barn idag. Enkelt hantverk i lera som jag älskar verkligen.







En vacker terakotta form som jag redan har invigit!



Skulle gärna vilja hitta flera olika i terakotta.

En myrslok i teak åååå så tung och fin!

Coolaste korköppnaren och riktigt retro.

Min nya kärlek han blängde på
mig från en hylla och vi blev genast kära i varandra! 
Nu är vi sambos och han heter Karl om ni undrar:)

Håller han tummen och luras han med?!Nja jag tror mer på min tomte Karl än en äkta riktig KARL!

Populära inlägg