Planer för 2018!

Jag sålde en tavla idag för 700kr!!!! 
Då unnade jag mig fyra iittala glas för 300kr på rean.



Nu har mitt loppisfynd karaffen fått kompisar.
Borde kanske köpt sex stycken när de kostade 149kr istället för 279kr för två. Hm... kanske de finns kvar två imorgon. 

Gjorde mig en tacopizza av tacobröd. Underlocket ligger smält ost och köttfärs med sås.

Tilö efterrätt som att avrunda året... en napoleumbakelse till kaffet!  Och en nyårybukett på bordet.

Eftersom min astma är tuff nu så städade jag bort julen imorse. Rent och fint för nya tag.
Jag har överlevt julen separationen och kommer överleva nyår då jag tackade nej till inbjudan för jag vill ha lugnet och bara vara. Jag är med mig själv det brukar fungera bäst:)
Jag är tacksam för all ekonomiskt stöd jag fått av random folk och att snöbollen jag bott med betalar garaget och lite mat till svina.
Hur mitt år 2018 kommer att löpa sitter mycket hos mig. 
Målet är viktnedgång därför äter jag in i det sista en bakelse idag.
Sälja bort mer tavlor saker och några möbler.
Hålla i min ekonomi.
Planera att komma ut i åtgärd.
Ansökan till en fond ska göras i mars.
Bostadstillägg kan sökas om jag har altivitetsstöd så jag måste tvinga mig ut i jobb oavsett hälsan. 
(Har jag mitt ex att tacka för suck)
Jag kan alltid kolla marknaden för ny lya men ingen kommer att ta emot mig tyvärr i daxläget. 
Summan är hålla huvudet över ytan viltnedgång bättre hälsa och ut i jobb. På sikt flytta och hoppas kunna öppna mig för någon igen. Tillåta närkontakt igen.
Just nu vill jag inte ens ta i en annan människa.. tänk att det kunde gå så illa med mig. Att hat växer och att jag tappar hela min fina personlighet!

Populära inlägg