Kaffe ute i skogen... mys!

Idag var det vintrigt och mysigt i skogen:) Jag har lyssnat på domherrar nörskrikor och massa småfågel. En gråspett gav sig till känna också det var ett tag sen jag hörde en.
Tofsmesar och gråsiskor i mängder.
Nötväckor som varnar i grantopparna.
Harspår och råddjursspår visar att jag inte är ensam. En räv och några ekorrar med. 
Jag kom och tänka på igelkotten och björnen som sover i ide och alla insekter och kräldjur som grodor och ödlor. Fantastiskt hur det fungerar och är vi inte mer rädd om jorden så kommer allt att försvinna.



Älskar stora snöflingor så mysigt!

Kaffe och saffransskorpor mums... kaffe är som godast i skogen.

Jag fick ihop 5,5 km idag och det känns bra. Är lite mör i kroppen sedan igår då jag bar hem fotöljen på huvudet några kilometer. Om det var smart?!-Nej påstår jag inte är mer mitt driv som tar över som oftast när jag får en idé.

Populära inlägg