Vackra Sundsvall och loppisrunda!

Sundsvall den vackraste staden i landet!

Draken är vacker men saknar sima isvingar.





Tog en promis till Skönsberg från stan så jag fick ihop 5 km idag men inte helt smärtfritt för regnet öste ner. Men sonen kom och hämtade mig så jag kom hem i värmen till slut för bussarna slutade ju gå på eftermiddagen i kaosvädret.



Här har jag fyndat idag massor och lite på Erikshjälpem!

Magasinet har så mycket plock och en vet aldrig när något jättebra att ha dyker upp!

Bästa S på Magasinet körde hem mima varor idag! Toppen är evigt tacksam!

Unnade mig strips idag med bea:) Lite roligt att killen som äger Sybilla i stan vid Hedbergska verkligen gillade min idé om att göra om lite i kiosken. Kanske jag kan vara till hjälp med min idé! Tror han såg på mig att jag har huvudet på skaft och därför öppet frågade mig om förslag:) 

Populära inlägg