Mina loppisköp på Hamsta loppis!






Med register och allt helt oanvänd. Verkligen vintage.

Vintage Fia


Komplett allt i papp och trä.


Nu behöver jag bara ett gäng böcker till för att kunna klä ett skåp.

Sundsvall design Gabriel


Otroligt tjusig 


Jag säger inte nej till fina retropapper.

Klassiker i bra skick. Kan tänka mig fem stycken till i samma skick:)


Härlig bra sax och snygg design dessutom.

Rolig cool och med attityd.

Ferlin 

Teak är trevligt och med etikett och stämplar är det än mer trevligt tycker jag.
Knivarna är till kräftskiva:)


Samlarobjekt i udda position. 


Lindells ... mm jag har tre stycken i köksfönstret. Bilden är från Husmorsalmanackan.


Någons fina brodyr får jag fortsätta på. Jag gillar verkligen färgerna och motivet.
Jag följer en brud på instagram som hör liknade motiv i runda ramar. Jättesnyggt och passar i olika typer av inredning.

Populära inlägg