Kallas på andra andra sidan gatan!


Laban fyller tio år:) 

Jag kokade blåbärssylt till honom för han är jätteduktig på att baka.


Grattis Laban!


Jag fick massa presenter av brudarna en käppkanin för att de vill se mig bjuda på mig själv om ni fattar vad jag menar... garvar!!!! Tok bara tok men roligt är det:)
Tofflorna fick jag också gula och fina.

Jessica fick sin hemstickade bikini som Malin designat själv:) Så otroligt roligt och snyggt:):):) 

Grisarna bara gav upp mitt i fikat ljudnivån blev för hög och för lite tårta hamnade på golvet.

Min käppkanin... :)

Två med skägg...

Eller skägg på huvudet:):):)

Massa fint och kul fick jag idag helt oförväntat:) De där brudarna är busiga asså.

Stora cuymarvinet fick lite kärlek av mig idag:) Hon är störst av alla och är bara sex månader.



Tuttfia hamnade rätt:) På en hylla hos mig:)

Design 

Skönhetsvård det behöver jag för fy de senaste fem åren har gjort mig väldigt sliten.

Populära inlägg