Dagens alla fynd!!! Docksta levererade!





Tältlampa 30kr

15kr
En röd äntligen en röd kvarn:)

Rosa Ljung

Ekeby hel och jättesnygg! 15kr

Stämplad:)

Gillar fötterna på ytterfodret.

Fult fungerande stämpel med bokstäver och siffror samt tecken.

Tysktillverkad är stämpeln.



Så fin:) 10kr

Vilket fint hantverk... hon och han 30 paret.



15kr ett kap passar min fina danska jag fick i födelesdagspresent.

Korgbricka 25kr

12kr hade en gul och flera vita i porslin men ingen lättmetall tidigare.

36kr för alla sex. Dessertskålar helt underbara.

Vilket jobb smått smått snått... 5kr

8kr klart värt åtta kronor trots lösa sidor.




Retrokänsla


Sea och Skruf design:) 10kr st Allt är nydiskat omgående som alltid när jag packar upp mina loppisköp.

Skärbräda med sjöman 20kr

En osthyvel till med teak i love it!

Underlägg med snygg design 5kr.

10kr 



20kr
50kr

Helt ny oanvänd matta 59kr.



En form som kommer från Åhléns.. jag ska gjuta ett underlägg i den. Det är jag som tryckt in kanterna de va tidigare utfällda. Vill ha den mer rak i formen nämligen. 20kr 


SJ tågspel komplett med beskrivning lite kul att ha tänkte jag som gillar tåg:) 28kr







Populära inlägg