Laddar energi i skogen med bärplockning!




En polare som hängde med mig ett tag.

Vacker ek mitt i skogen:)

Det blir lingon i år med.

Svetten lackar av fukt ålder ångest värl och fetma.


Det blev en rejäl skörd med hallon och mer lär jag plocka.


Vacker kvällsljus.... glad att det finns en skog i närheten annars skulle jag bli mer tokig än vad jag redan är.


Här har någon kliar sina små horn och stretat emot med klövarna.



Jag gillar att plocka blåbär för hand.

Mängder med blåbär jag måste återvända och plocka mer redan imorgon tror jag om kroppen orkar vill säga.

För vissa kommer blåbären ut rätt omgående detta är troligen duvskit duvor älskar att picka blåbär.


En fin kväll till sin ende.... en snigel har spårat ur åt fel håll i tunneln upp till skogen.

En liter blåbär blev det idag iaf. Drottningsylt paj och tårtor mums! Eller en näve blåbär i filen.

Populära inlägg