Hur är en tacksam?!


Hur är en tacksam när värken är hemsk pengarna är slut halva sommaren har gått. Ingen stuga... inget jobb! Ingen vidare framgång med hälsan vikten och relationer. 2017 blev inget bra år! Jag ser ingen ljusning jag ser bara mörker och det är tungt.
Jag vet att jag borde vara tacksam till livet tak över huvudet mat på bordet osv men min bitterhet är för stor börda. Jag ville något annat med mitt liv bara så att ni vet! Jag ville inte detta... värk fettma adhd gad autism fattig noll jobb värk olycklig! Jag hade andra visioner som barn jag ville verkligen verkligen förändra tillvaron till något mycket bättre tryggare och mer fantaatiskt. Jag vill kunna förlåta men jag kan inte... jag vill kunna läka men jag fixar det inte. Jag vill vara så jävla tacksam men det är orimmligt tyvärr!

Populära inlägg