Vid en sjömans bod....

Vid en sjömans bod kan allt möjligt finnas,,,




1844


Min sambo myser i solen...

Jag bara älskar att hitta nya skjul och lador med prylar och fina saker att fotografera. Oftast är de helt övergivna och då tar jag mig befogenheten att fota det jag ser. Det är en rolig upptäcksfärd för en pryltokig och kreativ person.

En vacker tamburmajor skymtades och en hel del annat fint men också väldigt mycket skräp. Det kliade i mina fingrar jag ville verkligen gå igenom hela ladan och städa upp och pimpla om möblerna som fanns där inne. Det fanns fina tavlor som blivit fuktskadade, en fin solsäng som är ordentligt retro. Lådor och mycket rostiga fina prylar. Ååååå ja det är ett äventyr för en person som mig. Jag behöver inga utlandsresor. Jag behöver bara åka omkring i skog och mark och hitta övergivna lador och hus då mår jag bra. Bäst mådde jag om jag fick hjälp alla hus och lador,) 

Populära inlägg