Merlo slott fick det bli idag...

Dit gick jag idag och hem, Merlo slott en lång fågelskådarrunda och kameran var med.
Hittade två trasiga tallrikar som jag ångrar att jag inte plockade rätt på, jag hade ju ryggsäcken med. Jag hade kunnat pysslat med att dekorera en kruka eller nåt.,,
Nå väl, det blev en lång promenad med många stopp och i långsam anda. Det är skönt med långsamt ibland också.
Jag bränner ju fett i alla fall menar jag:)



Jag har rotat runt bland alla ekar efter ekollon hittade bara en som duger till att göra ett skott försök på. Resten har blivit mat åt det rika fågellivet som härjar runt Merlo slott.


Massor av vatten i bäckar och i diken...




Kärleksstigen


Vägen in mot Merlo slott!


Tänk vad synd...på så fina tallrikar.


Väl hemma så har Krokusarna slagit ut mot betongväggen i värmen.


Populära inlägg