Shoppatloss!!!!

De är något jag är bra på handla på loppis och köpa snygga kläder:)

En burk till badrummet att ha tops och bomull i.


En annan burk av Finsk design som också passar bar till förvaring av småsaker...
Erik Kold är designtillverkaren.


Till tovning när andan faller på....15 kr för båda. Svensktillverkad.


Min tredje Lindellsvåg! 50 kr på Röda korset. Men jag vill ha en orangefärgad också!!
Snart nog hittar jag en! Fem fina linneservetter blir ju tokmysigt att duka hemma med.
Jag har lärt mig av antikfolket!


Världens gulligaste förkläde för en tia. 


En svart ärmlös blus i st.44 och en långärmad hajtröja st. M och ett långt linne i kyckling gult blev ett måste idag,) Blusen finns i två olika mönster och i färgen korall på H&M 99kr.
Länge sedan jag hade st.44 och st.M i blus och tröja kan jag säga.

Min älskade son och jag har njutit av en god lunch på stan i parken. <3<3<3 Gäller att passa på när man får tid till sådant mys,)

Populära inlägg